söndag 7 juli 2013

Tack från djupet av mitt hjärta!

Meja är så glad och tacksam för presenterna så ni anar inte! Hon fick det mesta från sin önskelista faktiskt! Stolt som en tupp går hon omkring med sin Iphone med Linus-fodralet och sin alldeles egna padda! Hon vill lära sig cykla idag! Lekmer.se gav henne en monster high-cykel som hela syskonskaran vill ha. Alla instrument används titt som tätt!
Det var så mycket fina saker att allt inte går att räkna upp, men alla presenter och styrka & kärlek som skickades i Linus bil har nått fram! Tack!
(ett speciellt tack till alla barn som gett sina fina leksaker med extra energi! ❤)

En fin dikt som fastnade kom från Chubby Chub:

Ett läkande ljus
Av: Siv Andersson

Jag önskar jag hade en sådan förmåga
att tända en hälsans läkande låga.

Då skulle den särskilt för dig få brinna
-få allt det onda att helt försvinna.

Den skulle se till att kurvan vänder
och att du får omsorg av goda händer.

Dag och natt hos dig den skulle vaka
och ge dig all kraft att få hälsan tillbaka.

Nu har vi hunnit gå genom alla saker och fått ihop ett par påsar till "stickpresenter" i skattkistan på Q84.


Undrar om någon därute vet om mitt beroende för jag hittade lite presenter som jag tänkte sno... kan liksom inte låta bli, abstinensen är för jävla stor när man har det så nära! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar