söndag 7 juli 2013

Fina Eve´s 35-årsfest hann vi oxå med igår!

Superkul! Världens bästa dag slutade med en superkväll på Gräfsta! Och spelning blev där oxå, av grymma Orange Club!


fina systrar & underbara Josse! <3
Grymma Orange Club! 
t.o.m. kossarna ställde upp för att lyssna! :D
BFF ❤

som sagt härligt sjuk fest! :)
Inte nog med att festen var rolig, jag träffade mitt första "fan". En tjej som kom fram och berättade att hon inte kände någon på festen (kom med sin kille) men att hon följer min blogg! :D Skitroligt! Jag blev superglad!
Dessutom var hon supergullig! Kram på dig E! <3


1 kommentar:

  1. Åh jag har ÄNTLIGEN kommit på hur man kommenterar här (hahaha).

    Lördagen var riktigt rolig :D och läste i senaste inlägget hur op hade gått.. SÅ UNDERBART skönt! :) Många kramar och all lycka till er!

    SvaraRadera