måndag 8 juli 2013

Godnatt min prinsessa!




16 kommentarer:

  1. Hej! Har läst här ett litet tag och tänker på er dagligen. Kommer tänka extra mycket hela dagen imorgon <3 Kramar

    SvaraRadera
  2. Satt precis och lyssnade på Meja när hon sjunger. Önskar att det fanns nåt man kunde göra.. Hoppas du också får sova litegrann. Kramar från en trogen bloggläserska med cancer i familjen

    SvaraRadera
  3. God natt lilla Meja,vi älskar dig oerhört mkt,fast vi aldrig träffats så har du en speciell plats i våra hjärtan...jag ska be så mycket jag bara kan...sov gott lilla prinsessa,du är så himla speciell,glöm aldrig det Meja!/jasmina

    SvaraRadera
  4. Hej! en kompis till mig delade din blogg på facebook. Har nu suttit och läst här i en timme, vilket slutade med ett bidrag till Meja via Barncancerfonden! hon verkar såå härlig.. alla tankar till er och hoppas allt blir bra!!

    SvaraRadera
  5. Vilken lyskraft hon har, din prinsessa! Glitter i ögonen! Detta ska gå bra!

    SvaraRadera
  6. Ber en bön för Meja inatt..
    //R

    SvaraRadera
  7. Tänker på er extra mycket just nu, skickar iväg tusen styrkekramar och en bön för Meja. Hon fixar detta, fina lilla tjejen! <3

    SvaraRadera
  8. Jag har aldrig besökt bloggen tidigare men lär göra det fler gånger. Blir tagen av alla ord, alla ljud, uttryck och all empati. Jag är pappa till fyra barn, snart fem barn. Vi har gått igenom, vad jag kallar, ett helvete med en av våra döttrar som fick diabetes lagom till sin andra födelsedag. Jag minns sjukhusvistelsen de tre första veckorna som helvetet på jorden, där låg en flicka som inte förstod eller kunde rå för att just hon blivit sjuk. det var mitt pesonliga helvete, och ändå kan det inte vara i närheten av det ni upplever. Mina tankar, mitt hjärta är hos er, vill ge er styrka och hopp. Tack för att dina orkar, och orkar berätta.

    SvaraRadera
  9. Många styrke kramar till er i dag!

    SvaraRadera
  10. Ann-Sofi Linderoth9 juli 2013 kl. 07:47

    Idag går alla mina tankar till er och eran lilla kämpe. <3

    SvaraRadera
  11. Vaknade till inatt och kom och tänka på dej Meja, ska be för dig så himla mycket idag,,,,önskar jag kunde hjälpa dig på något sätt Meja, man känner sig så hjälplös här hemma...kämpa på Meja, du finns i våra tankar och i våra hjärtan..
    Och Ina, tack för att du orkar dela med dig och ens orkar skriva under detta helvete som ni genomgår,förstår inte hur du kan vara så stark, du är en man kan se upp till. Har insett så mycket sen jag började följa din blogg, tack är det enda man kan säga...

    Meja vi älskar dig lille tjej/Jasmina

    SvaraRadera
  12. Styrka, energi och kärlek till er idag.

    SvaraRadera
  13. Åh vilken go unge!!! Ögonen strålar!!

    SvaraRadera
  14. Håller tummarna hårt idag och skickar massor av mod och kraft till er idag!
    Tusen kramar från Monique

    En special-vissling till Meja ;)..............♥

    SvaraRadera
  15. Det gör så ont i hjärtat att läsa denna blogg samtidigt som det värmer att se hennes fina leende på nästan varje bild mitt i allt hemska. Jag önskar er all lycka!

    Bamsekramar till er alla <3

    SvaraRadera