tisdag 23 juli 2013

Lycklig lägger jag mig.

Och Meja sover redan gott! ❤

Tänk att själen kan bli så lycklig av en enda dag i "frihet". Att man kan känna sig berusad av att bara känna vinden, njuta av maten, umgås med nära vänner och se sina barn glada.
Visst glaset rosé kanske hjälpte lite på traven! ;)

Men på riktigt, jag njöt verkligen. Visst det var lite molnigt och det blåste en hel del, ni som är vana vid strålande sol den här sommaren, men jag tyckte det var fantastiskt underbart att bara få vara ute! ❤

Tackar för de fina kläderna ni sytt och skickat! :)

En blåsig dag på Skanskundet! :)
min stora fina kille börjar verkligen bli stor, han åkte på bio med en kompis i stället <3


så klart man får beställa även om man inte äter mer än tomat och en pommes ;)

rökta räkor till mamman, mums!

kotte på besök


finaste Meja


en sväng till Bokskogen på Mörkö, nästa gång tar vi med oss morakniven och ristar in våra namn!

Fantastiskt ställe! Jag bara väntade på att Edward Cullen skulle hämta mig! ;) 
bästa! 

8 kommentarer:

  1. Oh vilken härlig dag ni verkar ha haft! :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni fick permis och att ni kunde få njuta av sommar o sol.Jag som kan njuta varje dag 'här ute' tar det inte längre för givet . Jag skänker dig en tanke varje dag hur lyckligt lottade jag är som kan njuta av sol och natur, när ni är på sjukhus och måste kämpa på. Livet kan verkligen vända fort. Kram

    SvaraRadera
  3. Uppfriskande och uppiggande! Det var nog
    precis vad ni behövde. Må bäst
    familjen!
    Kram Inger

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder, fin dag ni verkade ha! Kommer be för er och att ni får uppleva många många fler underbara dagar tillsammans. Styrkekramar till er.
    (fin du är Meja i dina rosa converse:)
    /jasmina

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder från en underbar dag ser så mysigt ut Ni är så påhittiga. Min man kom precis och titta på bilderna och då grät jag igen när vi pratade om detta förskräckliga som drabbat er familj. Men det känns som livet är på väg åt rätt håll för er nu det syns verkligen på Er. Är sååå glad ! Kram på er ewa e ♡♡♡♡♡♡

    SvaraRadera
  6. Finaste!!! <3 // Ewelina

    SvaraRadera