fredag 5 juli 2013

Don´t speak to me!

Uruselt humör är jag på för tillfället! Vill varken prata eller träffa någon just nu! Att inte folk bara kan låta mig vara ledsen sur & förbannad ifred en stund! :/


Igår hade hon 25 miljoner stamceller i det perifera blodet och man räknar med att kunna fånga ca 10%. De fick ihop 3,2 miljoner igår! Bra! De måste få ihop totalt 9 miljoner till Meja. Alltså ca 6 milj till idag, vilket är kört då det "bara" fanns 47 miljoner i det perifera.

Egentligen är dessa siffror väldigt bra och vi borde vara glada att de ens får tag i stamceller. Men jag kan inte, inte just nu när vi skulle ha lite fest för Mejan imorrn... Med den största överaskningen av de alla: Linus <3

Jag vet att det viktiga är att det går bra och framåt med att få bort cancerhelvetet från hennes lilla kropp. Men måste allt runt omkring hela tiden gå mot oss då! Hon har otur med allt runt omkring (visserligen oviktiga saker) men ändå. T.o.m. sköterskorna på ALB har reagerat...

Psykbryt AB


10 kommentarer:

  1. Du har vårt stöd Ina, förstår att ni vid detta laget börjar bli trötta på allt som händer, finns inget värre än att se sitt barn lida. Du får ABSOLUT känna såhär, du ska bara tänka på dig själv och din familj just nu, och att Meja blir bra. Tänker på er/Jasmina

    SvaraRadera
  2. Klart det är jobbigt när allt går emot. HOPPAS det blir en SUPER dag i morgon. För det är ni alla så värda!

    SvaraRadera
  3. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤kram frugnu.

    SvaraRadera
  4. <3<3<3<3<3<3 man får ha psykbryt. Fullt förståligt. Hoppas ni får en så bra dag imorrn som det bara går <3

    SvaraRadera
  5. Massa styrkekramar....

    SvaraRadera
  6. Det är helt ok att känna så här,man måste få vara i fred och skrika ut sin ilska. Det har varit dagar jag har gått och gråtit och skrikit : J-vla cancer,dumma skit försvinn. Inte har den försvunnit,men jag har mått bättre en stund :)
    Kämpa på med din Meja och familjen.
    Styrke kramar i massor

    SvaraRadera
  7. Hej Gumman, Blir ledsen när jag ser att Du mår så frukansvärt dåligt Ni lever ju mellan hopp och förtvivlan. Jag förstår att Du vill att allt skall gå så fort fort! Försök sova lite mer kanske men spänningen gör att Du är på högtryck för jämnan. Jag tror på Er Ni kommer att klara detta håll ihop familjen och var rädda om varandra! Kram från Ewa E

    SvaraRadera
  8. Kramar till er, !! <3 // Ewelina

    SvaraRadera