söndag 28 juli 2013

Smurfarna 2 och lite till!

Idag har varit en bra dag! Vi fick se Smurfarna 2 på förhandsvisningen (tack Mia! <3), sen fikade vi på café Lyran och avslutade med middag på pizzan i vårt alldeles egna Hölöwood! :D
vem ska trycka på knapparna i hissen - den eviga frågan
på väg mot Park <3

världspremiär av Smurfarna 2 :D
oj, kändisvimmel! ;)
mys
Barnen börjar med efterrätten på Lyran

haha, sociala klubben! Sjukt ju!
hem ljuva hem med alla mina kottar! ❤

Det sämsta med dagen var att Meja hade gått ner lite i vikt och mådde dåligt & inte fick behålla maten på dagen, men hon är i alla fall ganska pigg och glad! :)
Nu mår hon bättre igen och vi hoppas vi får tid för sövning & biopsin avklarad under morgondagen så vi får tisdagen ledigt!

Puss & godnatt

12 kommentarer:

  1. Hej! Hittade din blogg för ett tag sedan och har nu läst hela. Går in dagligen för att se om du uppdaterat! Måste bara säga att Er situation o d du skriver berör mig djupt... Kan inte låta bli att tycka att livet e riktigt orättvist...
    Håller tummarna för Er imorgon!
    Många tankar till Er o speciellt till Meja!
    Mvh
    Linda J

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar dag Ni haft hela familjen, en riktigt fin familjeidyll. Ni är så påhittiga blir så glad av alla fina bilder.Jag tror jag blivit ett med er familj - mysigt. Kramiz ewa e

    SvaraRadera
  3. Ni ser ut att ha haft det kanon! Jag ska tänka på er imorgon. Styrkekramar ❤

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder på er fina familj!
    Tänker på er och Meja och önskar er lycka till i morgon! Meja är en riktig liten kämpe ��
    //Ingmari

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder.

    Lycka till imorgon.

    Kramis

    SvaraRadera
  6. Mysiga bilder på er allihopa!!! Håller tummarna att det ska gå bra imorgon!!! God natt och kramar

    SvaraRadera
  7. Lyran, nu blev jag lite lyrisk, där lekte jag som barn. Jag växte upp i trakten, i Mälarhöjden, precis på gränsen till det som nu är Bredäng. Det var mest skog på den tiden och en bondgård låg straxt intill. Där bodde en av mina klasskompisar. Under många år stod huset tomt och öde och fick förfalla. Då brukade vi ta oss in där, genom ett trasigt fönster. Vi hade möblerat upp ett rum med gamla möbler som fanns kvar och där hölls vi och berättade spökhistorier och lekte sanning och konsekvens. Det var längesedan nu, men jag tror jag får ta och åka dit nån dag innan sommaren är slut.
    Lycka till imorgon nu. Håller tummarna.
    Kramar från Jill

    SvaraRadera
  8. Vilka fina bilder , fick en varm känsla i hjärtat . Så skoj för er alla iaf för barnen . Hoppas & tror på det bästa idag . Kramar till dig Ina och såklart sol strålen Meja <3 / Åsa Stuhre

    SvaraRadera
  9. Ni är så himla fina tillsammans allihop!! Man blir så glad av att se er!! Åh INa, Snygga jeans shorts ;) massor massor av kramar!!!! Heja MEja!!! <3 / EWelina

    SvaraRadera
  10. Underbara bilder på familjen, vilken underbar dag ni verkade ha!!
    Har tänkt mycket på er, och ni finns i mina tankar ständigt.
    Smurfarna tittas det flitigt på hemma hos oss oxå:)

    många kramar till er alla. jag ska be för er /jasmina

    SvaraRadera
  11. Meja!Vilken kämpe du är! Du är den mest modiga flicka jag känner till! Stort lycka till idag!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  12. Vad härligt att få gå på Blå mattan!
    Jätte fina bilder och ord för dem
    behövdes inte. De talade sitt eget
    språk!
    Lycka till idag och "skratt" bort eländet Ina.
    Meja kirrar det här! Skulle det vara ett hinder som det hittar så hoppar vi över det oxå!
    Sänder många energifyllda tankar till er idag!
    Kram Inger

    SvaraRadera