söndag 7 juli 2013

Helt magiskt! ❤

Gårdagen blev precis så bra som man kan önska! Jag förstår att ni har väntat men det var en fullspäckad dag, kväll & natt så jag har inte hunnit blogga. Men nu kommer lite efterlängtade bilder! :)
Och jag förstår om ni är avis! ;)

Det skulle jag va! Jag känner mig fortfarande berusad av Linus & co´s besök! Grymt fina killar, allihop! Precis så snälla, fina, omtänksamma som man misstänkte innan. Love & respect!

Jag ska sluta babbla eftersom bilder säger mer än tusen ord... håll tillgodo!
lite tilltugg
mingel 
bästisarna <3 




Blyg Meja, rörd mamma och fantastisk Linus! 
Tack alla för alla fina fina presenter! Tackar från djupet av mitt hjärta! 


6 juli 2013 - en helt fantastisk dag! 
❤❤❤
Fantastiska skånepågar! :) Tack så hemskt mycket! Ni anar inte vad detta betyder!

och hade jag bara varit tio år yngre ;) lyckliga tjej som fångar denna grabb! 

PS. Meja undrade om Linus skulle komma idag igen! ❤
Så Linus, Joakim och Kakan ni är välkomna precis när ni vill till vårt hem! Dörrarna står alltid öppna för er!


22 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar dag ni verkar ha haft!
    Vad kul för Meja
    Linus skrev på Facebook att han filmat allt och skulle klippa ihop det så fort som möjligt. Ska bli kul att se.
    Ha en bra fortsättning på dagen och all lycka till med operationen och allt annat.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hittar inga ord,så himla glad för er skull och att ni hade en underbar dag,det förtjänade ni allihopa! Vi ber för Meja och att det går bra nästa vecka..../Jasmina

    SvaraRadera
  3. Jag bli rörd till tårar när jag läser detta <3 Kram till er alla <3

    SvaraRadera
  4. Härligt att det blev en så fantastisk dag. Har sett M's videor och är rörd över dessa unga mäns medmänsklighet och empati. Det är fantastiskt, helt enkelt underbart. Hoppas Meja och familjen, fått peppning inför det som väntar nu. Ha nu en fortsatt trevlig helg och stort Lycka Till med nästa veckas program. Jag håller åtminstone två tummar.
    Kram
    Jill

    SvaraRadera
  5. Bilderna säjer ALLT!!!! Kärlek till er o massor med Peppning!!!

    SvaraRadera
  6. Jag blir helt tårögd av bilder, vilken underbar gest !! :) Hoppas ni hade en underbar dag :)

    SvaraRadera
  7. Fina Linus såklart man bli avundsjuk men på ett bra sätt, Ni är värda detta särskilt Meja söta lilla kämpen! Kram från en som nyligen förlorat sin styvfar i cancer, önskar man kunde förpassa denna hemska sjukdom någonstans där den hör hemma, inte bland oss människor och djur som drabbas av den :( kram till er!

    SvaraRadera
  8. Ååååå så glad jag blir för er skull att ni fick en sån härlig dag att ha med er framöver, med många härliga minnen!!! Hoppas nu nästa vecka går som det är tänkt! Tänker på er, när jag är på resa i södra Sverige med mon man!!!

    SvaraRadera
  9. Hjärta av guld har Linus jätte snällt av han , hon och ni kommer alltid glömma det =)
    hoppas hon blir bra

    SvaraRadera
  10. Vad härligt att läsa att dagen blev så perfekt,en dag att minnas och drömma sig tillbaks till när det blir jobbiga dagar. Lycka till på Huddinge nu.

    SvaraRadera
  11. Kjell Lindblad Nacka7 juli 2013 kl. 16:23

    Ramlade av en händelse in på Er blogg genom att någon lagt ut något från Linus på FB Så nu har jag fått en ny förebild i mänsklighet och även en ny idol.
    Har även fått en historia att följa som ger mig så mycket värme. Glädjen i all oro är fantastisk.
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  12. Avis ;) Så vackert gjort! underbart

    SvaraRadera
  13. Vilken underbar dag för er.Det behövs verkligen glädje mitt i allt det jobbiga.Jag har tittat på bilderna med tårar rinnande på kinden.Vilka underbara människor som gjorde detta för er.Jag har hittat en ny idol,både som medmänniska och sångare.Tack Linus! Kramar till er från Marianne i Sollefteå

    SvaraRadera
  14. Ja, vilken upplevelse det var, att få se och höra Linus & co och framför allt att få se Ina's och Meja's lycka över besöket och alla gåvorna. Vilka killar! Stort tack till er alla som gjorde den här dagen till ett minne för livet.
    Meja's Mormor o Morfar

    SvaraRadera
  15. Men vilken dag ni fick!!!! Så underbara bilder och vilken upplevelse för Meja och inte minst ni som var där!
    Minne för livet! Fint gjort av Linus och co.
    =) Inger

    SvaraRadera
  16. Gud vad rörd jag blir! Får gåshud när jag ser och läser dina ord till bilderna.

    SvaraRadera
  17. Jag blir så otroligt rörd, får tårar i ögonen och gåshud. Vilken fantastisk dag din underbara dotter fick tack vare dessa fina människor.

    SvaraRadera
  18. Vilken underbar dag ni har haft! Härligt med lite magi i den tuffa tillvaron. Tummen upp för Linus o Co som förgyllde dagen =) =) =)
    Monique

    SvaraRadera
  19. Härligt att det blev så bra. Behövs ljuspunkter när tillvaron blir så förändrad. Övertygad om att denna dag gjorde att Meja fått kraft och styrka som kommer att vara bra att ha framöver. Tummen upp för Linus och Co. Maria

    SvaraRadera
  20. Blir så glad och rörd för Mejas fina dag. Tänk så mycket kraft, energi och livsglädje det måste ha gett henne. Linus och hans gäng är helt underbara som gjorde detta för Meja. Önskar jag kunde göra något pckså.

    Kram

    SvaraRadera
  21. Vilken glädjedag för er och speciellt för Meja. Helt fantastiskt och mina tårar vill inte ta slut. Önskar av hela mitt hjärta att hon ska bli frisk. KRAM till er. <3 Marie H

    SvaraRadera
  22. Ååååh, vilken lycka! åh vilken underbar dag! vilka killar! <3 // Ewelina

    SvaraRadera