torsdag 25 juli 2013

LT & sol!

Idag fick vi skynda oss hem för en "intervju" av lokaltidningen i Södertälje, Länstidningen (LT). De ska göra någon form av reportage till nästa lördags tidning. Spännande att se vad det blir! :)

LT kontaktade mig redan i april, men då var allt så nytt och jag visste inte riktigt hur mycket jag ville exponera oss, så jag valde att ligga lågt. Men nu när allt hunnit lägga sig lite och jag redan gjort valet (åt oss alla) att synas så tyckte jag; äh vafan, vi kör!
Ju fler som får upp ögonen för hur fort livet kan vända och lär sig uppskatta de små goda tingen desto bättre!

Både reportern och fotografen var jättetrevliga och fotografen måste vara väldigt proffsig eftersom hon lyckades bli kompis med Meja på direkten. Jag tror att det här kan bli bra faktiskt, jag hoppas det!

Idag hann vi i alla fall äntligen ligga en stund och dra oss i solstolarna och t.o.m. bada lite. Nice!



Sen blev vi bjudna på bästa hemgjorda cheeseburgarna någonsin och dessutom bland goda vänner! Tack! <3 Glassen får vi ha innestående till nästa gång! ;)



5 kommentarer:

  1. Dina ord gör verkligen att man uppskattar allt i vardagen. Jag önskar av hela mitt <3 och mer att ni snart endast har vardagsbekymmer att bry er om.
    ALL styrka till er!!
    Kram Emma!!

    SvaraRadera
  2. Min favoritbild på Meja, ligger på solstolen och tar in den underbara solen, du är underbar Meja, så fin flicka, du förtjänar allt det bästa i livet. Ska fortsätta be för dig, tänker på dig hela tiden.massa kramar/jasmina

    SvaraRadera
  3. Härligt att se Meja njuta av solen och med ett stort leende på läpparna. Reportage i LT blir ju spännande.

    SvaraRadera
  4. Det är bra Meja, lapa D-vitamin å må gott.
    Värsta playan hemma ju.
    Ditt leende är det bästa som finns!
    Skickar ett från mig :)/Kram Inger

    SvaraRadera
  5. Härligt att Meja fått bada och njuta av vädret lite oxå <3 / Ewelina

    SvaraRadera