onsdag 31 juli 2013

Incheckade på Hotell Huddinge

Till sjuksköterskorna på Q83:
Om ni mot förmodan råkar läsa min blogg... jag är så tacksam att ni efter min dåliga start (med lite informationsbrist från fler håll) vände min negativa känsla till en positiv och många gånger ganska rolig vistelse hos er! Ni är grymma och jag önskar er all lycka i framtiden! Hoppas inte vi ses igen! ;) ❤ I sådana fall under andra omständigheter! :)
PS. Meja hälsar särskilt till Katja, Louise, Tove och Therese! 

Nu är det nya rutiner och nya människor att vänja sig vid, på avdelning B78 på Huddinge sjukhus.
Mamma, packåsnan, bär en supertung Ikea-kasse full med grejer så Mejsan får köra vagnen! ;)
Avdelning B78 
lite förebyggande mediciner mot lunginflammation m.m.
det lilla blå giftet mot krampanfall då ena cytostatikan påverkar hjärnan... 
Nu ska jag läsa lite papper om hur allt funkar! Strax tillbaka...

16 kommentarer:

  1. Lycka till! All kärlek till er.

    SvaraRadera
  2. Jag tror på er! <3 kram Pia Ebeklint

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Tankarna finns hos Er!
    Mvh Linda J

    SvaraRadera
  4. Meja har varit så tapper hittills så det här klarar hon säkert lika galant :) Hoppas allt går bra, lycka till!

    SvaraRadera
  5. Hoppas ni, eller i alla fall du, ska trivas på Hotell Huddinge. Meja kommer väl få en jävla utmaning, så hon önskar nog mest en hyfsat pigg mamma vid sin sida. Av hela mitt hjärta önskar jag LYCKA TILL med denna förvisning av cancerceller och början på det nya livet.
    Kram Jill

    SvaraRadera
  6. Jag önskar att er vistelse på hotell Huddinge blir så kort som möjlig,dvs att Meja blir frisk och att ni få komma hem och börja ert nya liv tillsammans som den fantastiska familj ni är!!! Nu ska jag be och be och be att behandlingen går undan och att Meja får bli frisk,det är min högsta önskan...jag tänker på er.../jasmina

    SvaraRadera
  7. Lycka till & jag hoppas detta tar kål på cancern
    Kram Thea

    SvaraRadera
  8. Önskar av hela mitt hjärta att allt kommer att gå bra!!!Heja Meja,,du är en kämpe! Kommer att tänka på er hela tiden!Stor kram till dej Ina och Meja!

    SvaraRadera
  9. Good luck. Kämpa på nu Meja, du kommer vinna!!

    SvaraRadera
  10. Stort lycka till nu!! Ni finns i mina tankar varje dag... jag tror på er och på "lilla" meja!!! massa kärlek!! <3<3<3<3

    SvaraRadera
  11. Började läsa din blogg för några veckor sedan och går nu in varje dag för att se hur det går för er. Du verkar vara en fantastisk mamma och jag hoppas av hela mittt hjärta att allt ska gå vägen och att Meja snart blir frisk! /Emma

    SvaraRadera
  12. Du kommer att fixa det här meja!!!!!! Ni finns i mina tankar hela tiden!!!!! KRAMAR I MASSOR

    SvaraRadera
  13. Åh lilla snuffan Meja! Du kommer vinna det här jävla racet och fuck cancer!!! kram F

    SvaraRadera
  14. Tänker på er , kram Cecilia H

    SvaraRadera
  15. Meja,lilla fina du...Det här klarar du!!!Älskar att se ditt goa leende på alla bilder!!!Sov gott och dröm om något vackert! KRAM

    SvaraRadera
  16. Alla kramar i hela världen till er!! / EWelina

    SvaraRadera