tisdag 2 juli 2013

Åh, två roliga paket på posten!

Ett till Meja som blev jätteglad! Tack K! Så fina saker! Köpta från en alldeles underbar genuin leksaksbutik i Järna! ❤


Och sen ett paket till hela familjen, men mest Meja, när hon blir stor, vilket hon måste bli! En "dagbok" att läsa om den här tiden. Min blogg i bokform! Så ska jag fortsätta göra tills den här resan är över!


Så om någon vill ha ett signerat ex kontakta mig! Det kan bli lite dyrt med min & Mejas autograf i dock! ;) hihi

kram på er

4 kommentarer:

  1. Ååååh va glad jag blir av att se Meja glad,det värmer i hjärtat:) fina Meja,du är en solstråle i vår vardag/jasmina

    SvaraRadera
  2. Du har varit så duktig med din blogg Ina. Bra kämpat, både Ina Och Meja. Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Först och främst ska du ha all cred i världen för att du har delat med dej av eran familjs resa. Sen är jag rikligt imponerad av hur stark du är som människa, ni går trots allt igenom en förälders värsta mardröm! Jag läser din blogg dagligen och hoppas på att alla mirakel som finns kan hjälpa meja :)
    Jag hoppas att meja blir frisk så ni hela familjen får eran vardag tillbaka utan sjukhus. Ge meja en styrke kram! Nu känner jag inte dig, men jag inspireras av den styrka du har.
    Kram på dig och din familj, heeeja meja, jag och en massa andra läsare ska kämpa med dig!!!! / maria

    SvaraRadera
  4. Följer din blogg dagligen och ni är så starka allihop. Sänder massa kramar till eran familj!! :) Vi är många läsare och vi kämpar med dig Meja! Kram /Erika

    SvaraRadera