torsdag 4 juli 2013

Efter att ha vilat hela eftermiddagen...

var hon pigg och glad på kvällskvisten! :D ❤❤❤ Jobba på nu benmärgen och få ut de små stamcellerna i blodbanan så vi kan skörda massor imorrn!


Själv blir jag smått pirrigare, nojigare, gladare, mer stressad och fnittrigare för varje dag som närmar sig lördagen...

Inga höga förväntningar! Det blir som det blir! Inte stressa och fixa och dona!
Men jag vill ju att det ska bli så perfekt som möjligt! Och jag är ju som jag är... stressad nästintill klimakteriekossa... några djupa andetag och räkna till tio...

köpa red bull och fixa kaffe borde jag väl klara av! ;)




5 kommentarer:

  1. Jag längtar efter att få läsa om lördagens överaskning. Kommer med största sannolikhet gråta en skvätt.
    Meja är värd all uppmärksamhet :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi längtar nog lika mycket som ni,hade velat vara en fluga på väggen och se Mejas min:) meja förtjänar allt detta och mycket mer!!! Underbara sommartider,fina meja,du är så goe:) massa kramar/jasmina

    SvaraRadera
  3. Om vinden blåser åt vårt håll kanske vi får chans att höra lite och njuta tillsammans med Meja.:) Håller allt tummar och tår för att ni får ihop till den skörd ni så innerligt behöver. Kram M

    SvaraRadera
  4. Å, lilla skruttan. Så härligt att se att hon ler och
    är pigg. Jodå, här ska skördas så det står härliga till
    så mycket fina stamceller blir det nog!
    Hur det än blir Ina så blir det perfekt på lördag!
    Lycka till och ta det med ro.....
    Krama om de dina!
    Inger :)

    SvaraRadera
  5. Det känns härligt att läsa detta. När jag läste ditt inlägg med de länkade videofilmerna när meja sjunger.. Då tänkte jag "detta måste jag visa honom". Jag tog således ett screenshot med min mobiltelefon på inlägget där du skrev något om "duett kanske?". Sedan mailade jag bilden till honom via facebook och skrev "vill bara visa att du berör människor". Han svarade på mitt mail. Och om jag förstått det hela rätt så blev det som jag hoppades på. Säger inte att det var min förtjänst och försöker inte ta på mig någon ära, snälla missförstå inte, jag vill bara tala om hur fantastiskt det är att läsa! <3

    SvaraRadera