onsdag 10 juli 2013

Kämpa med Meja

Meja har en egen insamling på barncancerfonden i sitt namn, pengarna går inte på något sätt till henne utan till forskning, information och familjestöd. Jag hoppas vi kan komma upp till 100.000 kr, det behövs verkligen mer pengar för att kunna rädda framtidens barn!



http://www.barncancerfonden.se/19251/#

För er som hellre vill ge något till Meja själv kan ni läsa ett gammalt inlägg.

http://mejaminmeja.blogspot.se/2013/06/mejas-konto.html

Vi sparar än så länge pengarna Meja fått och tänkte åka till Furuviksparken i Gävle så fort och om det finns möjlighet. Vi har varit där två gånger tidigare och hela familjen älskar det stället! Det finns något för vart och ett av barnen där, både djur, tivoli och bad.

3 kommentarer:

  1. Hej! Upptäckte eran resa idag efter ett inlägg från Lekmer på facebook där Linus Svenning kommer och överraskar Meja när hon fyller år. Har nu suttit och läst igenom din blogg sen allra första inlägget. Ni är otroligt starka och Meja är en fantastisk lite tjej och kämpe. Jag kommer fortsätta följa eran resa och håller alla mina tummar att Meja kommer ut detta helt frisk!

    Mvh
    Jessica Andersson

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade hit via Linus Svenning och den fina filmen med Meja! All min kärlek och styrka sänder jag till Dig och Meja och hela familjen. Jag vet hur tufft det är. Massa Många Kramar!

    SvaraRadera
  3. HÄÄÄRLIGT! hoppas ni får en toppen dag i furuviksparken och att ni snart kommer iväg dit allihopa! vad är väll bättre än att spendera all tid med familjen? <3 // Ewelina

    SvaraRadera