tisdag 29 oktober 2013

Väntar på sövning och MR mm

Meja är glad och längtar tills hon kan äta sina oliver hon packat med sig! :)

Vi har pratat med en dietist och ska prova att mixa kokt mat och ge i sonden måltidsvis (om hon inte äter) och skippa sondmaten! Det känns faktiskt vettigt eftersom hon uppenbarligen inte kan tillgodogöra sig den! Skönt för henne att inte vara "fastkopplad" vid en pump dygnet runt oxå! 

Själv har jag någon form av fruktansvärd migrän (eller stress-huvudvärk?). Blixtar i huvudet, yr, illamående och ljuskänslig... Var tvungen att blunda hela vägen i taxin, grinfärdig, med en fin Meja som satt och klappade på mig och sa att jag var världens bästa mamma. ❤️ 


2 kommentarer:

  1. Finaste Meja, tröstar sin mamma, tänker på er ofta under dagarna, undrar ofta vad ni gör och hur det går
    jag ber för att allt ska gå bra med testerna/jasmina

    SvaraRadera
  2. Jag försöker hitta positiva saker med att mitt barn har cancer. Det slog mig nu när jag läste om omtänksamma Meja att allt de får vara med om gör dem nog till extra omtänksamma och varma små människor. Kram och krya på dig. Karin

    SvaraRadera