torsdag 10 oktober 2013

Meja mår rätt ok!

De biverkningar jag märker av än så länge är trötthet och kräkningar (igen...). Hon har sovit länge på eftermiddagarna, men i övrigt är hon pigg och sitt vanliga bestämda jag! ;) En härlig 5-åring med betydligt starkare vilja än vad som är nyttigt för en trött morsa.

Idag ville hon till dagis! :D Och med sådana här härliga sms under sjukhustider kan man ju inte annat än längta tillbaka!


men blyg som man blir efter en lång sjukskrivning så är det ju bra med arbetsträning ensam på arbetsplatsen! ;)


vinterkängorna från före-tiden stod kvar och passade även nu.  Snacka om att ha "missat" vår, sommar och snart höst.
En lycklig tjej fick leka med missarna hos bästisen Måns och vägrade åka därifrån! ❤


13 kommentarer:

  1. Underbara Ni att Du orkar med så mycket Meja. Dagis är en viktig plats i livet bra att du kan hälsa på även om övriga barn hade gått hem. Kram/IMB

    SvaraRadera
  2. Jag blir så glad bara jag ser en pigg liten Meja <3 Hoppas hoppas att strålningen flyter på så att ni snart är hemma hos familjen på riktigt!!
    Kramar från Jennie

    SvaraRadera
  3. Så glad Meja är att få vara på dagis ens stund. Bra att hon är viljestark ändå trots en trött mamma. Sistnämnda mycket förståeligt. Kram på er/Nina

    SvaraRadera
  4. Hej Meja, kul att se dig igen och mamma Ina såklart! =)
    KOM OCH LEK! =)
    Vi längtar efter dig ♥
    Monique

    SvaraRadera
  5. Kul att se att Meja verkar vara så pigg iaf!!!! Hoppas att allt går enligt planerna! Heja Meja! Du är bäst! KRAMAR/LENA

    SvaraRadera
  6. Underbara lilla unge, hon är fantastisk och det är du också Ina.
    Kram Jill

    SvaraRadera
  7. Ooh vad hon e go , det är tack vare hennes bestämdhet som hon har inom sig som gör att hon kommer fixa denna kamp . En tös med j-vlar i namma inom sig .. Kram till er från Åsa i Arlöv

    SvaraRadera
  8. Finaste Meja, kan tänka mig att du längtar tillbaka till dagis och frukstunderna med bästa kompisarna....snart Meja, snart så är du där,det lovar jag! Jag ber för dig Meja från första dagen jag började följa bloggen, och jag ska fortsätta be...du är speciell Meja, glöm aldrig det!!
    /jasmina

    SvaraRadera
  9. Underbara goa Meja vilken piggelin man blir så varm i hjärtat och vad kul att få hälsa på dagis kram Gunilla

    SvaraRadera
  10. Skönt att strålningen verkar gå bra. Hoppas hon slipper mer biverkningar och att kräkningarna upphör. Trött är ju inte konstigt att hon blir med allt hon behöver gå igenom.
    Hade velat se en bild på dig Ina då du kommer ur rutchkanan.

    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  11. Hejsan kul att se meja såpass pigg :)
    Tänkte att det kanske kunde vara en lite kul grej med en frågestund, där man kunde ställa lite frågor till lilla meja. :) (?)
    Kramar från Jenny/ laholm. :)

    SvaraRadera
  12. Det var så härligt att träffa Meja igår och hoppas på att hon kan komma och leka en stund med oss.
    Kram på er och trevlig helg/ Inger

    SvaraRadera