fredag 18 oktober 2013

Och apropå Idol!

Var det nån som såg Kakans halsband i programmet efter...idol extra eller vad det heter...?

Visst 17 hade hon änglar i halsbandet? Jag som trodde det var min idé! ;) Men är det inte skumt att två dar efter att jag gjorde mitt nyårsbling-halsband så syns det ett liknande i TV´n?! (det såg iaf ut som det!)
Coolt! :D

började med att gjorde ett hänge till bilen med hela familjen på, som Meja ville leka med... :)

så tyckte jag det var snyggt som halsband...
så jag gjorde ett blinbling-halsband med familjen som änglar också! Som ni se älskar jag alla färger!!! :) 

Nu måste jag granska tv4-play! :D

12 kommentarer:

  1. Jag såg Idol extra men tänkte inte på halsbandet, däremot såg jag att en av mina Facebook vänner lagt upp en bild på ett änglaörhänge och tänkte direkt på Mejas änglar, men detta var tillverkat av en annan tjej

    SvaraRadera
  2. Barncanceravdelningen på sjukhuset i Lund har i ett par år gjort sådana här änglar. Pengarna som de får in gör de något tillsammans för, t ex hyrt en limousin och åkte till McDonalds.
    Finaste Meja, jag följer dig här varje dag och du finns i mina tankar, Kram

    SvaraRadera
  3. De värmde gott i hjärtat att höra henne sjunga.trevlig helg hela familjen <3 Gunilla

    SvaraRadera
  4. Vad vacker hon är lilla meja <3

    SvaraRadera
  5. Jo, det såg faktiskt ut som det :)

    SvaraRadera
  6. Liknande änglar har funnits ganska länge. Bla några tjejer som gör såna. Samma sak med halsband. Men vad gör det? Fina är de, vem som än gjort dom.

    SvaraRadera
  7. Dom är så fina änglarna och som min dotter säger: en Meja-ängel betyder så mycket mer än bara ett vackert smycke. Hennes 4½ åriga dotter, har sett bilder på Meja när hon sitter i sjuksängen och tillverkar dessa änglar och hon vet att Meja gjort hennes ängel. Hon vet att Meja är sjuk och är därför så rädd om sin vackra ängel, för den får absolut inte på några villkor gå sönder.
    Kram Jill

    SvaraRadera
  8. Ja, Meja-änglarna är alldeles speciella just pga. av Meja.
    Underbara flickunge/Nina

    SvaraRadera
  9. Sådana änglar har folk tillverkat i flera år (som jag känner till). Det är ganska många som tillverkar egna smycken, verkar det som (bl a jag själv ibland). Som någon skrev här ovan, de är fina ändå! Styrketankar till Meja, dig, och hela er familj. Kram, Moa

    SvaraRadera
  10. Känner att jag måste förtydliga mi9g lite! ;) Jag vet att änglarna funnits väldigt länge och att många tillverkar dem av olika anledningar och för olika ändamål. Men det jag inte sett förut var just ett halsband med flera stycken större änglar på gjorda av "prisma"-pärlor...

    SvaraRadera
  11. Men gud vad mycket piggare och friskare hon börjar se ut :D underbart!

    SvaraRadera
  12. coolt!!! :) // Ewelina

    SvaraRadera