söndag 13 oktober 2013

Mejas värsta natt.

Jag tror att det här är hennes jobbigaste natt hemma under hela tiden. Jag har redan bytt sängkläder tre gånger och klockan är inte ens tre.
Hon gråter av smärta och obehag. Har gett henne alvedon men hon har ont ändå. 

Hon har inte ont i magen vilket man skulle kunna förstå, utan i vänster ben. I ljumsken och så strålar det ner mor knäet...? Hon har klagat och inte riktigt kunnat/velat gå under hela gårdagen. 

Sen har avföringen blivit mer frätande sedan ett par dagar så nu är hon rätt irriterad i baken, inotyolsalva är vår bästa vän just nu...

Önskan: en blöja som suger upp och inte läcker! 

Nu får vi se när hon skriker nästa gång, lilla lilla gumman. Godnatt... Igen...



16 kommentarer:

  1. Lilla lilla Meja, gör ont att höra att hon haft en sån jobbig natt, och inget kan man göra mer än att "serva",finnas där," Meja, du är en sån stark liten tjej, HELT OTROLIGT! <3<3<3 // Ewelina

    SvaraRadera
  2. Lilla fina meja... Önskar och hoppas att du nu kommer få en bra dag. Starka lilla tös. Gör så ont att se. Har själv en dotter på 4 år (frisk)- och kan inte i min vildaste fantasi förstå hur oskyldiga små barn får drabbas av denna hemska sjukdom.. Tusen kramar till hela familjen och ännu mer till meja!!

    SvaraRadera
  3. Usch då hoppas hon mår bra idag lilla lilla Meja vad de gör ont i mig kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Lilla hjärtat,det gör ont i mej också :( Hoppas det ger sej ....

    SvaraRadera
  5. Finaste meja jag hoppas att dagen blir så mkt bättre! :-) gör ont att se hur dåligt du mår :-( många kramar till dig :-)

    SvaraRadera
  6. Gör ont mig också hoppas det är bättre i dag. Kram Ewa e

    SvaraRadera
  7. Stackars lilla gina Meja.
    Det skär i hela kroppen att läsa vad du behöver genomlida. Kram

    Åh va hemskt det måste vara som förälder att behöva se sitt älskade barn lida. Kram

    SvaraRadera
  8. Vi tänker på er. Ni kommer klara detta oxå! Kraftkramar fr Helsingborg.

    SvaraRadera
  9. Kära, lilla Meja. Det gör ont i mig att läsa att din natt varit så dålig. Hoppas nu att din söndag blir helt annorlunda. En bra söndag alltså. Kram fina tjejen. Nina

    SvaraRadera
  10. åh nej stackars liten, hoppas hon mår bättre idag!

    SvaraRadera
  11. Åhh,gör ont i mej att läsa att natten har varit så jobbig!!! Hoppas att dagen blir mycket bättre och att du kan vara ute i solen! Tänker på dej skruttan! KRAMAR/LENA

    SvaraRadera
  12. Lilla gumman, gör så ont att så små ska behöva lida! Hoppas det gått över nu ❤️

    SvaraRadera
  13. ALLA min tankar hos Er, /IMB

    SvaraRadera
  14. Åh fina lilla Meja, önskar av hela mitt hjärta att hon inte ska behöva lida! Jag är så fruktansvärt imponerad över hur stark hon är! Kämpa på Meja, kram till er alla <3

    SvaraRadera