måndag 14 oktober 2013

Med morfin & choklad blir allt bra!

Meja sover nästan hela tiden, men hon ska prompt sitta vid "änglaverkstan" så att hon kan göra en ängel varje gång hon vaknar till. :)

Själv hade jag tid att göra mig ett par örhängen som jag redan älskar! Alla mina barn hängandes i öronen! ;)
Nästa grej ska bli en nyckelring och en "bilhänggrej" med hela familjen. :D


Det är svårt det där med priser, att tillverka smycken är pyssligt, tar tid och materialet kostar, speciellt eftersom jag inte orkar vänta på material från kina utan köper från vanliga affärer för att det går fortare! Och då blir ju hantverk dyrt, det tycker jag med! Men samtidigt är det ju inte Meja som gör dem för att det är kul, utan jag som sitter lång tid med ett smycke och då kostar det lite mer... vet inte, det är svårt det där!

Ni har väl förresten inte glömt att gå in på Mejas Änglar på facebook och gillat sidan?! Då måste ni ju göra det så det sprids mer! ❤ Vi sparar antingen till en Thailandsresa nästa vinter eller en ny husbil eftersom vi var tvungna att sälja vår... kan inte riktigt bestämma oss. Sen sätter vi såklart in pengar på barncancerfonden i både Mejas och andra kompisars namn!

På eftermiddagen hade hon en stunds vakenperiod och byggde en djurpark i sängen. Min fina Meja!




7 kommentarer:

  1. Lilla goMeja! Sov gott och hoppas på en bra dag imorgon!
    Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Lilla goa prinsessan! Sov gott i natt! Tänker på er!!!!! KRAMAR/LENA

    SvaraRadera
  3. Jättefina örhängen Ina? Priser är svårt men då det går till s.k välgörande ändamål så är man beredd att betala lite extra så var inte blyg att ta betalt.

    Hur länge ska strålningen pågå?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefina örhängen. Du löser säkert det där med prissättningen. Självklart ska ni ha betalt för både materialet, jobbet och allt runtomkring smycketillverkningen. Bra att Meja sover mycket nu för kroppens läkning. Nina

    SvaraRadera
  5. Förstår att det är en knepig situation...men håller med förra inlägget: Klart att du ska betalt för material m.m. Det är ju för ett gott syfte!!!! Hälsa skruttan och du...läckra örhängen!!! KRAMAR/LENA

    SvaraRadera
  6. Ta ordentligt betalt. De är superläckra!
    Kram N

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Ta betalt så att det räcker till material, arbetstid och bidrag till både er resa och till cancerfonden. Tror alla är beredda att betala för så fina smycken och samtidigt få hjälpa både er och andra. Dessutom är det ett vackert hantverk.
    /Karin

    SvaraRadera