söndag 13 oktober 2013

Jag har en idé!

Eftersom flera rum står tomma pga personalbrist, så kan de ju börja hyra ut förrådsutrymmen, pengar som de sen kan öka ssk-lönerna med!

Jag skulle lätt lämna min packning kvar på sjukan eftersom jag verkar bo här mer än hemma!!!

Ja, vi blev tvugna att åka in. Hon behövde behandlas intravenöst mot bältros direkt och även få blod. Så hoppas vi att strålbehandlingen kan fortsätta imorgon vilket inte är säkert tydligen...

Nu har hon djävulskt ont i benet stackarn! :( Alltid är det nåt! Men så länge det inte är cancern så är jag nöjd...


8 kommentarer:

  1. Älskade Meja, hoppas det onda går över så fort som möjligt!
    Det var väl själva f-n att hon skulle behöva få bältros mitt i alltihopa!
    Hoppas att behandlingen ger snabba resultat när hon får det intravenöst.Hoppas att ni båda får sova inatt.
    Stor kram, Monique

    SvaraRadera
  2. Men bältros mitt i allt. Hoppas medicinen hjälper o natten blir lugn.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Lilla gumman, inte detta med, lider så med er!! Tänker på er så ofta <3 Kramar från Jennie

    SvaraRadera
  4. Men va tusan! Nu får det väl ändå vara nog med elände!!!! Hoppas att det hjälper snabbt nu när hon får intravenös behandling! Hoppas att natten blir lugn och att ni får sova båda två! KRAMAR/LENA

    SvaraRadera
  5. Skit också rent ut sagt :( Kramar till er båda och hoppas på kvick tillfrisknande så behandling kan fortsätta ♥ / Åsa

    SvaraRadera
  6. Men lilla gumman lider verkligen med dig! Hoppas lilla sötnosen tillfrisknar snabbt nu när hon får intravenös behandling mot bältrosen. hoppas ni får sova lugnt inatt båda två kram Jessica

    SvaraRadera
  7. Usch Meja vad du ser ut att ha ont, lilla stackare, jag lider med dig...vill hjälpa dig med allt jag har!
    Jag ber för dig Meja/jasmina

    SvaraRadera
  8. ååååh, stackars älskade lilla Meja! <3 // Ewelina

    SvaraRadera