torsdag 17 oktober 2013

"Jag hoppas att jag inte dör"

Morgonens fundering... 
Förr eller senare gör vi ju alla det men vi hoppas att det ska dröja många många år! ❤️

Igår gjorde meja änglar till strålningspersonalen på eget initiativ, en färg till var och en. :) fina tjejen! Idag ska hon lämna dem! ❤️

Igår fick dessutom mormor och morfar se hur det funkade till mejas stora glädje! 
Och när vi gick i kulverten, i den sk kattgången, utbrister ungen; mamma, den där katten har cancer! Hon tyckte det såg ut som en tumör... Skruttan!

Hon mår i alla fall bättre! Igår kväll dansade, sjöng hon och rockade rockring! :) allt som spexig nakenfis! På strålet kallar de henne naturbarn, gamla Meja börjar komma tillbaka! Hihihi
Imorse sov hon ut efter en sen kväll med bus med nattpersonalen! ❤️

15 kommentarer:

  1. Underbart att läsa att hon börjar bli bättre. Samtidigt skrämmande att hon tänker på döden.
    Fina, söta, härliga Meja

    Kram

    SvaraRadera
  2. Finaste Meja, gulligaste ungen var får du all kraft ifrån, du går igenom så otroligt mycket ändå har du kraft att le, dansa runt leka och bara vara underbara du:)

    Du är bäst Meja, hoppas du får en bra dag/jasmina

    SvaraRadera
  3. Kärlek till dig Meja! Du lyfter och lyser upp mina mörka dagar. Kärlek till dig <3

    //en för er okänd Anna

    SvaraRadera
  4. Fina Fina Meja vilken kämpe du är! <3 / Nadja

    SvaraRadera
  5. Störtsköna Meja <3 Kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Sötunge!
    Hon är så smart och mogen för sin ålder.
    Kärlek till hela familjen/Nina

    SvaraRadera
  7. Härliga Meja!
    Kram/ Inger

    SvaraRadera
  8. =) =) =) ♥
    Monique

    SvaraRadera
  9. FINA LILLA UNGE!!! <3<3<3<3<3 // Ewelina

    SvaraRadera
  10. Hon är väl för go,Meja skruttan! Kan inte göra annat än beundra henne!!!!! Jag beundrar dej med Ina,tro inget annat! KRAMAR/LENA

    SvaraRadera
  11. Hon e ju för go och störtskön söta Meja :-) Kram Jessica

    SvaraRadera
  12. Att jag inte tänkte på er idag när vi var på KS. Hade kunnat hälsa på er. Ska dit nästa fredag hoppas ni inte är kvar men är ni det kommer vi gärna och hälsar på Kram Katrine

    SvaraRadera
  13. Fina Meja! Jag tycker du är så himla duktig. Kram hanna hausmanis

    SvaraRadera
  14. Skickar här stora styrkekramar till er! Har läst igenom din blogg lite, som växlas mellan förtvivlan & glädje.. Jag kan inte ens föreställa mig hur det är att få reda på att ens allt, hela ens värld, ens barn, har cancer. Krya på dig Meja!

    Fortsätt kämpa!

    SvaraRadera