lördag 12 oktober 2013

Städning pågår!

Både ute och inne. Allt möjligt fix, skönt att få saker och ting gjorda i alla fall även om man helst skulle vilja softa, plocka svamp och bara vara... ;)
Tur att man får hjälp i alla fall! ❤



Sen bjöd Mio på "halv åtta hos mig", gullungen.
 På menyn stod;
svampsoppa med vitlöksbröd...

ungnspannkaka...
och chokladbollar med varmdryck! :)
Mio fick 33 poäng av 40 möjliga! :D
Och nästa vecka är det Melvins tur som ska bjuda på sushi och cupcakes! Heldagsjobb för mamma alltså....

8 kommentarer:

  1. 40 poäng kram Katrine

    SvaraRadera
  2. Så himla gulliga era barn är , de ska bannemaj vi börja med här hemna också , hälsa Mio att han fick 40 av mig med :)

    SvaraRadera
  3. Glömde skriva Kram från Åsa i Arlöv / skåne

    SvaraRadera
  4. Men åååh vilken duktig kille du har, och Meja, vilka snygga rosa "snickarbrallor" // Ewelina <3

    SvaraRadera
  5. Härligt att se <3 Gunilla

    SvaraRadera
  6. Mio får 40 av mig med 👍
    Och kram får ni allihop trots att vi inte känner
    Varandra, ni är underbara på många sätt
    // Pia

    SvaraRadera
  7. Vilken bra idé med "halvåtta hos mig". Barnen har roligt samtidigt som de tar ansvar och lär sig saker.Finfin dukning och allt smakade säkerligen gott. 39 poäng av mig. Varför 39? Jo, det bör finnas utrymmer för att bli ännu lite bättre, tänkte jag. :-) Nina

    SvaraRadera
  8. Så fint dukat och gott såg det ut åxo! Det blir 40 poäng av mej med! Helt klart!!!! Meja! Vilka jättefina brallor! Älskar rosa!!!!! Du är så himla söt och go!!!! Hela familjen är underbar!!! Kan inte annat än älska er,trots att jag inte känner er mer än genom bloggen! KRAMAR/LENA

    SvaraRadera