måndag 14 oktober 2013

Min langare, Malin! ❤

Tänk vilken tur att man kan finna sig nya vänner som befinner sig på samma våglängd som en själv och vet precis vad man behöver! Och som dessutom "råkar" vara på samma plats som en själv och kan överaska med en hemlig leverans!

Crunchy Corn var ju grym, speciellt för en nötallergiker! Tack Malin! Priset kan vi diskutera senare ;), hahaha.

Medan jag var ute i korridoren skulle Meja pyssla änglar och ringa mig om det var något, bara ett telefonsamtal och flera minuter senare trodde jag att hon var upptagen med clownerna, men in kommer jag och hittar henne såhär...


Och så ligger hon fortfarande flera timmer senare. Tröttmedicinen funkade visst! :)

5 kommentarer:

  1. Tänker på er! Nu har en mycket nära vän och hennes dotter hamnat på Q84, leukemi =( Önskar att det fanns något man kunde göra. Ni som kämpar, ni är så otroligt starka! Ska pussa lite extra på mina barn ikväll.

    SvaraRadera
  2. Choklad och vänner är aldrig fel! Och tillsammans är det en gudagåva! Kram/Anna

    SvaraRadera
  3. Du sparar väl pappren på hög?

    SvaraRadera
  4. <3<3<3<3<3 // Ewelina

    SvaraRadera