fredag 25 oktober 2013

Byta bloggportal...

Är i startgroparna att byta bloggportal och jag hoppas verkligen att ni följer oss till nästa! ❤️

Lite svårt att sova inatt men dagen hemma har varit underbar! Så skönt att kunna fixa lite med allt möjligt utan avbrott med att behöva åka iväg. Meja mår rätt ok förutom toalettbesök flera ggr i timmen, så istället för upp kommer det neråt... hon ser lite piggare ut också så det är skönt! Hon har gått upp den vikten hon förlorade under kräk-tiden och det svarta under ögonen är borta. Hoppas nu bara diarréerna snart ger vika oxå så vi kan gå över till lite mer mat via magen i stället för näring direkt i blodet.

Bästa var iaf kvällen när jag smet iväg på fika hos en fin vän! Energi! ❤️


8 kommentarer:

  1. Å vad härligt att hon fått tillbaka vikten och ser friskare ut! Jag är på en långresa i Asien och läst igenom hela bloggen. Suttit som förstenad både med tårar och med stort leende. Det är en hemsk sjukdom och så dåligt som hon mått. Men vilken unge! Blir helt fascinerad hon är helt otrolig! Vilken envishet och styrka! Och det där fantastiska leendet och skrattet trots att hon mår så dåligt! All sång o dans! Hon ger oss andra styrka! Och vilka föräldrar ni är! Och hennes syskon som alla vill ta hand om lillasyrran! Fortsätt kämpa Meja! Och ni i familjen också, ni kommer vinna det här det håller vi alla tummarna för! Mina tankar går till er och tack för att vi får följa eran resa, eran kamp!

    SvaraRadera
  2. Självklart följer jag med er kamp även efter bytet. Meja och du har gått rakt in i mitt hjärta.

    SvaraRadera
  3. Så skönt Ina att du fick tid för fika med en fin vän, samla kraft och bolla tankar i mängder.... massor av kramar! <3 // Ewelina

    SvaraRadera
  4. Kommer aldrig sluta följa er blogg och er resa, tillsammans ska vi övervinna cancerna, det ska vi bara!
    Meja jag ber för dig från första dagen/Jasmina

    SvaraRadera
  5. Så skönt att höra Ina att glädjas åt vanliga bestyr ja de är synd om människor som bara stressar runt.Att njuta av att ha ett ganska vanligt liv de är lycka så glad för din skull.Nej jag är nog beroende av er alla nu så mig blir du inte av med :) Kram på er och önskar en superduper helg + att Meja slipper toabesöken snart.Kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Skönt att hon ser och mår lite bättre.
    Självklart kommer jag följa med till nya bloggen
    Kram!!
    <3 <3

    SvaraRadera
  7. skönt att Meja ser och mår bättre hoppas det fortsätter så. Givetvis kommer jag följa med till nya bloggen inget snack om saken.

    Kram
    Jessica

    SvaraRadera