lördag 15 juni 2013

Rörd av allas medkänsla!

Tack alla ni som lägger ner er tid på att läsa om vår resa! Tack för att ni orkar dela med er av er medkänsla, styrka och kärlek!
Jag blir helt rörd av allas kommentarer! Jag läser vart och ett och blir så glad att det finns så många fina människor därute!

Jag hoppas dock att ni förstår att jag inte riktigt har ork eller tid att besvara var och en av er. Så ni får nöja er med ett inlägg till er allihop, var och en, som finns där och stöttar oss i vår svåra resa!
Hoppas att ni följer oss hela vägen! Ni anar inte vilken styrka ni ger oss att fortsätta kämpa!

TACK! ❤



5 kommentarer:

  1. Jag lider verkligen med dig och din fina familj!! Jag hoppas verkligen hon blir frisk.. Ber av hela mitt hjärta!! Har själv 2 barn.. Kan inte föreställa mig vad ni går igenom! Efter att ha läst några inlägg ber jag till Gud att allt blir bra.. Det finns en Gud, sluta inte be! ❤

    SvaraRadera
  2. Idag bad jag till gud för er familj o för lilla meja. Och jag tänker fortsätta att be! Ni ska klara de här!!! Meja är en kämpe♥

    SvaraRadera
  3. Jag måste säga att du är en otrolig stark mamma som faktiskt tar dig genom en sådan sak, har själv inga barn så det känns fel att skriva att jag "förstår dig", ingen förstår din och din dotters kamp!
    Men fortsätt upp! Du är verkligen någon att se upp till!
    Du har underbart fina barn och jag hoppas innerligt att lilla Meja blir frisk snart!
    Bra initiativ att blogga förresten, du ger styrka till många andra mammor och pappor samt övriga drabbade närstående till cancer sjuka.
    Fuck cancer! Men Meja klarar sig galant, hon är ung och har dig!
    Fast vi inte känner varandra så tänker jag på er och skickar all energi åt dig och din fina familj!
    Simma lungt och när allt känns jobbigt ta två djupa andetag, dra in hela världen i dina lungor och andas ut allt skit!
    Kram!
    /Camilla

    SvaraRadera
  4. Igår blev jag tipsad om den här bloggen av en vän. Precis nu har jag läst klart alla inlägg du skrivit. Vilken bra blogg! Det är ett bra sätt att bearbeta allt som händer och det är viktigt att sprida kunskap och att visa andra som är i samma situation att de inte är ensamma. Jag lider så med Meja och er familj!! Varför är världen så orättvis?! Jag skickar massa med styrkekramar och lyckosparkar! Jag fortsätter att följa er resa och tänker på er!
    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag som kanske måga andra hittade denna blogg då den var uppmäksammad i Kenzas blogg. Jag kunde bara inte sluta läsa, har nu läst igenom hela bloggen och jag ser att ni är så otroligt starka! Vilken styrka och vilja!! Helt otroligt. Jag känner er inte, men jag och så många andra kämpar, ber och tänker på er! Ni, fina lilla starka Meja, kommer klara det här galant. styrkekrama till Meja och er alla i familjen! <3 /Sara

    SvaraRadera