tisdag 25 juni 2013

Herregud!

Jag vet inte var jag ska ta vägen! Jag är så pirrig, har gåshud, skrattar och gråter om vartannat!

Ni är så fina, alla ni där ute som läser och stöttar oss så det är helt sjukt! Ni är allihop grymma ska ni veta! Det ni gör är så otroligt omtänksamt och snällt att jag tror inte ens ni fattar hur mycket det betyder för mig, för min familj och i slutändan för Meja! Ni får oss att fortsätta kämpa på, ni bygger våra muskler, ni ger oss näring och vi hör era hejarop! Vi ska kämpa och vi ska vinna!!!

Tack!



6 kommentarer:

  1. Meja, jag har tänkt på dig hela dagen och jag ber för dig för varje minut som går..att du snart ska få träffa din idol Linus gör mig överlycklig för du förtjänar allt det bästa i livet lilla Meja, jag hoppas du vet det! Hade jag nån gång fått chansen att träffa dig hade jag kramat dig hårt hårt och berättat för dig vilken kämpe du är och att du får mig att se annorlunda på livet! Kramar/jasmina

    SvaraRadera
  2. Det finns självklart ingenting positivt i det som drabbat Meja, dig och hela er familj. Det är hemskt och så otroligt jävla orättvist. Men man kan inte bortse från det vackra som kan skapas ur det där hemska. Att vi enas, förstår, stöttar och älskar varandra även fast vi egentligen är främlingar. Jag önskar er all lycka och kommer att tro på positiva besked för er. Jag vill också hjälpa till på något sätt. Tack för att du/ni delar med er av det här och hälsa Meja att hon verkar vara en väldigt klok liten tjej :) / Sanna

    SvaraRadera
  3. Ni är verkligen en inspirations källa. Underbara fina Meja som man själv aldrig träffat men har sådan jädrar enamma och en så fin familj!
    Alla styrke tankar till er!!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Jag heter Joacim och du har ingen aning om vem jag är men jag läste din blogg genom en länk som Linus Svenning skickade och jag blev så rörd. Är så glad att din lilla flicka ska få träffa sin idol och hon kommer bli så glad över det! Jag önskar att jag hade något av sakerna på din dotters önskelista att skänka till henne men tyvärr har jag inte det men jag vet att folk kommer göra din flicka glad med presenter och vi är många som tänker på dig och din familj :)

    SvaraRadera
  5. ja ni ska fanimig vinna!!! krmar//emma

    SvaraRadera
  6. Hoppas att allt går bra med meja och att ni i familjjen tar hand om varandra och tar vara på allt. Håller tummarna för er

    SvaraRadera