lördag 10 augusti 2013

Piggelin! :)

Meja håller sig fortfarande pigg, och värdena är fortfarande ok, om än på väg ner. Hon mår sämst på morgonen/förmiddagen verkar det som, med mycket illamående. Sen blir hon bättre och piggare!

Idag fick vi vara utomhus i 2 timmar och passade på att hänga med mormor & morfar och sen blev det sushilunch med familjen i parken! ❤

Resten av eftermiddagen och kvällen har vi bara pysslat med Linus Svenning i högtalarna! I kväll hoppas jag på en tidig kväll och att jag kan somna eftersom jag förra natten var vaken, t.o.m. så att nattsköterskan undrade om jag någonsin sov?! ;) (Meja har peppar peppar sovit bra på nätterna! )






3 kommentarer:

  1. Åhh,vad jag gillar ängelsmyckena! Så fina! Skönt för er att få vara ute en stund! Ina! Hoppas att du får sova gott i natt!!!!! Och att MEJA skruttan åxo får sova och att illamåendet inte blir allt för jobbigt! GOD NATT OCH KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Trevligt att få se en bild på mormor och morfar!Ser goa ut!Önskar Meja och dig en välbehövlig sömn!KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild :=) kram på er..hoppas du kan få sova !!!.

    SvaraRadera