fredag 23 augusti 2013

Alla beställda änglar skickade! :)

Dagen har varit bra, hennes vita blodkroppar har gått ner till hälften igen, men det är tydligen rätt vanligt, så idag fick hon en neupogen-skjuts som hjälp på traven. Hon är trött och vill inte dricka eller äta något, så där blir väl den tuffa fighten för oss kan jag tro...

hon lyckades lura med sin snart 80-åriga morfar upp på hinderbanan och ner för en brant rutschkana! ;)  
lite yrslig tror jag bestämt <3
racade på de nybonade golven i korridoren :)
tvärslut kl 18, hjärtat.
Och eftersom nu alla änglar är skickade och Meja sover så har jag ingenting att göra... blä! Beställ mera! Vi har en hel burk på lager! ;) Puss

17 kommentarer:

  1. Sötaste! Så lugn och harmonisk hon ser ut på bilden där hon sover, och så full av liv och bus på de andra bilderna.

    Hoppas hon börjar äta och dricka snart. Har hon fortfarande ont i munnen och så så är det ju inte konstigt att hon inte vill.

    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Lilla söta Meja! Hoppas nu mina änglar kommer på måndag, jag längtar..... Trevlig helg !

    SvaraRadera
  3. Hej..kan man få beställa örhängen ? stig såg lite yr ut :=) kram . Carina.

    SvaraRadera
  4. Massa kramar och böner till världens bästa flicka/jasmina

    SvaraRadera
  5. Jag vill jättegärna beställa en mamma-ängel.. Hur gör jag??? / Anna-Lena

    SvaraRadera
  6. OJ!Tror att morfar blev lite snurrig hihi!
    Hoppas att Meja snart kan börja äta lite och dricka!Men det löser sej säkert bara hon mår lite bättre!God natt på er och hoppas att du,Ina också får sova!
    Längtar ytterligen efter en ny ängel igen!!!Sätter in pengar på tisdag!KRAMAR/LENA

    SvaraRadera
  7. Jag fick mina änglar igår och jag bara ÄLSKAR dom, är så fina. Färgerna på mammaänglarna, som Meja fick välja själv, är klockrent valda, grönt= min favorit; lila=Emmys(dotterns) favorit. Har varit och köpt silverkedjor till dem idag och imorgon åker jag till Enköping för lite barnvaktande, då ska de få dem.
    Hoppas nu Meja kan få tillbaka lite aptit snart, men det går väl så sakteliga.
    Många kramar från Jill

    SvaraRadera
  8. Du är en imponerande kämpe Meja. Jag håller tummarna stenhårt för dig och är övertygad om att du kommer att klara detta. Imorgon skall jag sätta in pengar på ditt konto och beställa mig några av de fina änglarna som du gör. Hoppas att ni får en bra helg både du och mamma. Maria

    SvaraRadera
  9. Hur beställer man ? ��

    SvaraRadera
  10. Då har jag gjort dig till viljes, Ina ;) och beställt lite änglar!

    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Har läst din blogg ett tag om din lilla kämpe Meja. Blir så berörd och rörd men även riktigt arg för att en liten tjej ska behöva drabbas av denna hemska sjukdom. Vill bara krama om henne och resten av familjen.

    Har ju sett de fina Änglarna Meja gör. Vill gärna beställa några stycken men hittar inte någon info på bloggen hur jag ska göra.
    Hur gör man?
    Nina hälsade på.

    SvaraRadera
  12. Ja, hur beställer man en ängel?

    SvaraRadera
  13. Ni som vill köpa Mejas änglar, det finns ett inlägg som heter "ni som vill köpa Mejas änglar" där finns Ina's mejl adress som ni mejlar till med adress och vilken sorts ängel ni vill ha samt uppgifter om betalning. :)

    Ser fram emot min leverans som jag ska stoltsera runt kontoret med :)
    Kämpa på Meja med familj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh!
      Tack så mycket för din info. Uppskattas.
      Ska kolla det inlägget.

      Änglarna är så söta och gjorda av en fin tjej.
      Tack igen!
      Nina

      Radera
  14. Lägg gärna upp en bild på vilka sorts änglar de finns :-)

    SvaraRadera
  15. Jag mottog min ängel idag och jag tycker den är så himla fin! Kommer alltid tänka på Meja när jag bär den.

    Jag lade upp en bild på instagram med hashtagen #mejasängel, ni som också vill dela mer er och sprida dessa fina änglar, gör det ni med vettja! :)


    /Elin

    SvaraRadera
  16. Vilken tur att jag måste lämna in en ny beställning, då de jag redan köpt gick åt dit mina planer inte hade tänkt dom skulle gå :)

    SvaraRadera