tisdag 10 september 2013

En speciell natt i natt!

Värkarna började vid 01-tiden för fem år sedan! ;)

Och Meja sover för första gången på flera månader i sin egna säng för att få vakna som tidigare år, med sång och paket! Lilla gumman!
Hon frågade: Mamma, har jag TPN inatt?
-Näe...
-Bra! För då kan jag sova på morgonen och bli väckt av er med paket! :) (dvs inte behöva gå upp för att ASIH kommer :))


Så skönt för henne att lyssna på ljudbok med syrran och ha alla gosisar i sängen, bläddra i en bok... vara som vanligt för ett tag!
Hoppas bara att jag vaknar inatt när sängkläderna behövs bytas... :(
Undrar förresten var vår baby-vakt tagit vägen? Kanske dags att leta upp den igen...

PS. ok, jag ska sluta terrorisera med inlägg för idag. Fick nog alldeles för mycket energi av promenaden! ;)

PSS. Snart fyller min lilla "terrorist" 5 år!!! <3 <3 <3

8 kommentarer:

  1. Grattis (lite i förskott) fina, starka, tappra Meja på din 5 årsdag!! Följer er resa varje dag och är imponerad av er styrka. Jag hejar på er! Kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS Meja på 5-årsdagen. Skönt att du får fira den hemma. Fast jag tror att du kommer vakna när dom andra drar igång i köket och ligga och lyssna och vänta på att dom ska komma med dom där paketen. Sen när du hör att dom är utanför dörren blundar du och låtsas att du sover. Så var det alltid för mig när jag var barn. Hoppas det blir en fin dag imorgon!
    Kram Jill

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen lilla fina, underbara Meja!
    Må din dag bli precis som du önskat dig och jag hoppas du
    får i dej lite tårta dagen till ära!
    Vi hejar på dig nästa vecka i allt den bär med sig och se till
    att vila och njuta ordentligt tills dess, så vi kan visa mamma Ina (och alla andra)
    att den där dumma cancern snart är ett minne blott!

    Massa kärlek till dej på din stora dag <3

    //en för er okänd Anna

    SvaraRadera
  4. Stort grattis på födelsedagen fina lilla söta Meja..hoppas din blir som du önskat dig o jag hoppas du kan äta lite tårta på din dag :-) Håller tummarna för dig nästa vecka att allt går som det ska med allt vad det innebär..Vila och njut av din dag imorgon/idag

    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis Meja, ha en bra dag hela familjen / kram Ewy

    SvaraRadera
  6. Stort grattis på 5-årsdagen, stora tjejen! :D
    Vill passa på att tacka för mina fina änglar också! Har fem olika som jag byter mellan och har i en halskedja. Varje dag kommer det fram barn (jobbar i en första klass) eller vuxna på jobbet och säger att mina änglar är så fina.

    SvaraRadera
  7. Grattis Meja på födelsedagen!Hipp hipp hurra!!!!! Hoppas att du får en jättebra dag med presenter och tårta(som jag hoppas att du kan äta lite av!)Ha så kul och kramar till hela familjen! KRAM/LENA

    SvaraRadera
  8. Grattis älskade Meja på din födelsedag,önskar dig en rolig dag fylld med presenter,familj och oerhört mycket kärlek. Mina böner ska gå till dig och att nästa vecka visar bra resultat,och att vi inom kort kan vinka denna grymma cancer farväl för gott,för det ska vi Meja! Kämpa lite till så är du hemma snart helt frisk och får leka med dina syskon och vänner:) /jasmina

    SvaraRadera