söndag 21 april 2013

när man glömmer sig själv

då är det tur man har bästa vänner! En kom med god middag och en med ostbricka som jag sitter och äter i skrivande stund, bara vinet som fattas! ;)

Idag fick jag t.o.m. gå på en promenad i vårsolen, åh vad jag kommer sakna våren, den som är den underbaraste av årstider! Kanske lär man sig njuta än mer av de korta stunder man kan vara ute?





ville verkligen inte gå tillbaka in :((

PS. Meja tror att snön ligger kvar på marken och jag har inte haft mod att säga att den är borta och att våren kommit medan vi legat inne.

6 kommentarer:

  1. Hej Ina , Meja och hela familjen. ! Fast vi inte känner er så väl så finns ni dagligen i våra tankar. Har ätit hos Malte, Johanna och Fabian idag. En del av familjen Palm har vi ju på nära håll. Vi skickar kramar till er och ta hand om varandra./ Hälsar Anna och Agnes i Kalmar.

    SvaraRadera
  2. Kära Trollmor Inka,
    Hittade just din blogg och vem förstår livets vändningar? Ingen tror jag och vad är meningen? Blev mycket berörd och jag ska i mina tankar stödja er fina familj.
    Själv farmor till fem underbara barnbarn så jag känner bara att det som just nu händer hos er bara inte får och inte ska hända. Många KämpapåKramar till er.

    SvaraRadera
  3. Hittade hit från Sus blogg, läst och.. gråtit, förundrats hur du/ni, lilla Meja orkar allt detta.
    Ja, så klart man orkar, man har all världens ork när det gäller barnen.
    Själv är jag mor till en vuxen son och farmor till en 7-åring. Kan inte sätta mig in i det ni nu upplever.
    Men en sak vet jag, att det där jävlar-anamma, den där livslusten, den där styrkan er lilla dotter får från er, den är guld värd, den kommer att övervinna allt, precis allt!!!
    Ger Meja, dig och hela din familj massor av styrkekramar.

    SvaraRadera