fredag 31 maj 2013

Det här med barn..

Ni minns säkert att jag tidigare skrev om allt fint barnen runt omkring henne gör. Nu har det hänt igen.
En av hennes bästisar, Måns, har länge velat ge henne sitt gosigaste gosedjur, kissekatten, och gjorde det nu i veckan.
Den kissen han har gosat med på dagis, sovit med på nätterna, lekt med och sökt tröst hos. Den väljer han att ge bort och ge den till Meja. Det kallar jag kärlek! ❤

Måns, hon tar väl hand om honom och han fick följa med till sjukhuset! :)




Sen att jag kallar den skabb-katten och minns en kompis i min barndom som hade en snutte-snobben som luktade sååå illa (för henne säkert den godaste och tryggaste lukt som fanns), det behöver vi inte prata högt om! ;)

1 kommentar:

  1. Fina underbara Måns!! va stolt moster blir, vilken underbar fin kille du är o okså så klart älskade Alfons. Ser okså att lejonkramen har hamna i rätta världen till Meja =) såg okså filmen du la upp..vilka tjejer o vilka jobbiga berättelser. Jag tänker på er dagligen o vet med mig att jag inte funnits som till stor hjälp men jag lovar larmar Sandra så kommer kag som blixten. Skickar Bamsekram för lejonet har kommit =)

    SvaraRadera