onsdag 1 maj 2013

Cytostatikakur nr 3

Då har den börjat, den tredje kuren. Längtar redan tills jag kan stryka den från schemat på fredag! ;)

Ytterligare en ny sammansättning av olika cellgifter, med en helt ny för Meja, men jag hoppas att hon reagerar lika bra som sist! Resten av gångerna är sen repetitioner från de andra kurerna, dock kan hon reagera helt olika från gång till gång i alla fall. Som vanligt ber jag er hålla tummarna!

Själv har jag påbörjat min chokladavgiftning och anlänt helt utan en endaste liten bit choklad... Hur ska jag överleva? Min taktik är att försöka äta mat och tugga tuggummi... jag kommer förmodligen få allvarliga abstinensbesvär och böna och be er att komma hit med choklad, men gör det då inte! Påminn mig bara om detta blogginlägg!

Puss!


världens godaste matlåda! 
Min lilla konstnärstjej! ❤ Skalman, Bamse och Lille skutt om ni var osäkra ;)

1 kommentar:

  1. Tänker på er varje dag <3 Kram Carina och Lasse. vi kämpar med er i Tanken.

    SvaraRadera